Met meer dan 37400 bedrijven de grootste automotive bedrijvengids. Alle bedrijven die affiniteit hebben met deze branche op een unieke website. Snel en eenvoudig navigeren en in drie stappen resultaat. Altijd vinden wat je zoekt!          Automotive4all.nl. Meer heeft u niet nodig!

Rubrieken

Hoe werkt zoeken binnen de "Rubrieken"


Stap 1
- Klik op één van de Rubrieken bijvoorbeeld "Autobedrijven".




Een nieuwe pagina met subrubrieken wordt weergegeven om uw zoekopdracht te verfijnen (zie foto hieronder)




Stap 2
- Klik op één van de subrubrieken en vink een categorie aan.
               U kunt uw zoekopdracht verfijnen door meerdere categorieën in verschillende subrubrieken aan te vinken. (zie foto hieronder)





Bij elke categorie die u aanvinkt verschijnt automatisch de adressenlijst van de bedrijven die aan uw zoekopdracht voldoen.
(zie foto hieronder)






Stap 3
- Klik op een bedrijfsnaam en u vindt alle gegevens en informatie over dit bedrijf. (Zie foto heironder)
 




Direct zoeken op
Wilt u niet op rubrieken zoeken dan kunt u ook in één van de lege velden direct zoeken op trefwoord, plaats, provincie of postcode.
Deze velden vindt u bovenaan de pagina. (Zie foto hieronder)



Uitleg

Onder de aandacht

Sociale media Autobranche nog in kinderschoenen

Gepubliceerd op: 26-11-2012


Automerken en auto's zijn volgens communicatiebureau Greenberry één van de meest besproken onderwerpen op sociale mediakanalen. Marketingfacts, het online platform voor interactieve marketing, ging hier nog wat dieper op in en concludeert dat sociale media in de autobranche nog in de kinderschoenen staat.

Het oppakken van de 'geluiden' op sociale media kan voor de aftermarket extra werk opleveren. Tien procent van de berichten gaan namelijk over autoproblemen, zeven procent over onderhoud en vijf procent schrijft over auto-onderdelen.

Er zijn ook steeds meer automerken aanwezig op sociale platformen, waarbij Facebook en Twitter eruit springen. Uit de top tien van de meest verkochte automerken in Nederland zijn Volkswagen, Renault, Peugeot, Ford, Opel, Toyota, Kia, Citroen, Hyundai en Audi allemaal aanwezig op Facebook. Deze merken vind je ook op Twitter, behalve Peugeot.

Servicekanaal

Twitter wordt door de genoemde automerken vooral ingezet als extra servicekanaal van de klantenservice. Er worden vragen en klachten beantwoord. Volgens Marketingfacts kan dit wel beter, want er zitten nog teveel merken in de 'zendmodus' en vergeten het gesprek aan te gaan. Corinne Keijzer, sociale media adviseur, coach en trainer: "Wil je vertellen wat je verkoopt en hoe geweldig mooi je auto's zijn en helemaal niet duur? Gebruik daar dan je website voor, niet je Twitter-kanaal. Het is veel krachtiger als anderen vertellen welke prachtige auto's je verkoopt."

Gemiddeld hebben 84,7 fans van de duizend op de Facebook-pagina interactie met het automerk. "Interactie kan zijn dat ze reageren op een bericht, een bericht leuk vinden of een bericht delen. Uiteraard fluctueert dit getal constant en is het een momentopname." Het aantal fans van een pagina zegt niets over de interactie die het merk heeft. Viraliteit laat zien hoe betrokken je fans zijn en zorgt vooral voor (potentiële) klant- en merkbinding.

Fordlooptvoor

"We weten dat een groot deel van de fans de posts van een pagina nooit te zien krijgt. Het aantal berichten per dag is afhankelijk van je branche en doelgroep, maar moet binnen automotive niet te hoog zijn. Zelf vind ik één bericht per dag al meer dan genoeg. Je wilt niet het risico lopen dat je updates 'uit' gezet worden door je fans, of nog erger, dat ze je pagina verlaten", legt Keijzer uit.

"Kijken we naar hoe de merken scoren op deze punten, dan zien we dat Ford voorop loopt als het gaat om het reageren op posts en berichten van fans. De viraliteit is echter het grootste bij Audi. Soms is het ook een kwestie van dingen uitproberen: wat vinden de fans leuk, waar ligt de behoefte? Misschien moet je er ook gewoon om vragen."

Prijsvragen

Veel Facebook-pagina's gebruiken prijsvragen om fans te trekken. Nadeel hiervan is dat je snel het verkeerde publiek aantrekt, die alleen prijzen willen winnen. Keijzer: "Fans moeten fan zijn omdat ze je merk leuk vinden, waarderen, een warm hart toedragen. Zolang je dat als merk realiseert en de prijsvraag ook echt richt op je fans, is het een leuke toegevoegde waarde die voor publiciteit kan zorgen."

Bekijk hier alles cijfers, diagrammen en infographics van Marketingfacts >>

Bron: www.aftersalesmagazine.nl

Data-integratie en automatisering hoog op agenda van marketeers

21-09-2017IJSSELSTEIN – De integratie van data vormt de grootste uitdaging op marketinggebied binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Dit blijkt uit onderzoek van data-driven marketingbureau 2bMore. Met name retailers, uitgeverijen en media- en evenementenbureaus namen deel aan het onderzoek. Het data-driven marketingbureau uit IJsselstein ondervroeg in de ... Lees meer

RotaLED Compact: robuuste LED flitslamp zorgt voor een sterk waarschuwingseffect

21-09-2017HELLA introduceert nieuwe LED flitslampen voor landbouw- en bouwmachines evenals gemeentelijke voertuigen RotaLED Compact is tot nu toe de laagst geprijsde LED flitslamp binnen het HELLA-assortiment Nieuwegein, September 2017. De licht- en elektronica-expert HELLA introduceert de RotaLED Compact, de LED-opvolger van de bestaande halogeen zwaaila... Lees meer

Imbema Rhiwa Schuurtechniek introduceert de Mirka DEOS elektrische vlakschuurmachine

21-09-2017De Mirka DEOS is een compacte en zeer lichte elektrische vlakschuurmachine met 3 mm uitslag. Deze vlakschuurmachine heeft een krachtige borstelloze motor met laag trillingsniveau waardoor er eenvoudig en snel een mooi schuurresultaat behaald kan worden. Schuren van reparatieplekken Met de nieuwe Mirka DEOS elektrische vlakschuurmachine kunnen pl... Lees meer

Overlander breidt hefbruggen met Mercedes fabriekshomologatie uit

29-08-2017Overlander BV uit Zeewolde, al ruim 30 jaar een vertrouwd adres voor werkplaatsinrichting levert al enkele jaren Ravaglioli hefbruggen met een Mercedes Benz fabriekshomologatie. Mercedes Benz stelt specifieke presentatie eisen aan apparatuur waar kwaliteit hoog in het vaandel moet staan. De nieuwe reeks Ravaglioli hefbruggen bestaande uit 2-kolo... Lees meer