Met meer dan 37400 bedrijven de grootste automotive bedrijvengids. Alle bedrijven die affiniteit hebben met deze branche op een unieke website. Snel en eenvoudig navigeren en in drie stappen resultaat. Altijd vinden wat je zoekt!          Automotive4all.nl. Meer heeft u niet nodig!

Rubrieken

Hoe werkt zoeken binnen de "Rubrieken"


Stap 1
- Klik op één van de Rubrieken bijvoorbeeld "Autobedrijven".




Een nieuwe pagina met subrubrieken wordt weergegeven om uw zoekopdracht te verfijnen (zie foto hieronder)




Stap 2
- Klik op één van de subrubrieken en vink een categorie aan.
               U kunt uw zoekopdracht verfijnen door meerdere categorieën in verschillende subrubrieken aan te vinken. (zie foto hieronder)





Bij elke categorie die u aanvinkt verschijnt automatisch de adressenlijst van de bedrijven die aan uw zoekopdracht voldoen.
(zie foto hieronder)






Stap 3
- Klik op een bedrijfsnaam en u vindt alle gegevens en informatie over dit bedrijf. (Zie foto heironder)
 




Direct zoeken op
Wilt u niet op rubrieken zoeken dan kunt u ook in één van de lege velden direct zoeken op trefwoord, plaats, provincie of postcode.
Deze velden vindt u bovenaan de pagina. (Zie foto hieronder)



Uitleg

Onder de aandacht

HELLA boekt succes met WK-pool voor klanten

Gepubliceerd op: 30-07-2014


Nieuwegein, juli 2014. Langzaam maar zeker is iedereen bijgekomen van het afgelopen WK-voetbal. Een bizar toernooi met soms behoorlijk onverwachte inschieters. Niet alleen de wedstrijden waren soms zenuwslopend, ook de HELLA WK-pool werd zo nu en dan met ingehouden adem bijgehouden door de deelnemende klanten van HELLA, expert op het gebied van Automotive. De prijzen die verdiend konden worden, waren dan ook niet de minste. Een Philips LED SMART TV werd bekroond tot hoofdprijs, een Playstation met voetbalspel als 2e prijs en een Samsung 10” tablet met oranje hoes als 3e prijs deden overigens absoluut niet onder aan de eerste prijs!

Daarnaast werd tijdens de WK-Pool een speciale WK-editie van de mega macs 42SE van HELLA verloot onder de deelnemers, geheel in Hollandse stijl met brullende leeuw. Deze is gewonnen door Kees van Doesburg. Voor klantdemonstraties en eigen gebruik.

HELLA nodigde voor haar WK-pool een selectie van haar klanten uit op originele wijze. Via een zogenaamde stadionticket in Braziliaanse stijl konden klanten exclusief deelnemen aan de pool. Zo’n 92 deelnemers schreven zich in en storten zich op het voorspellen van de wedstrijden. Tot een uur vóór de eerstvolgende wedstrijd konden de deelnemers nog totaal van gedachten veranderen en de voorspelling aanpassen. Ook konden deelnemers ervoor kiezen hun voorspellingen zichtbaar te maken. 1e prijswinnaar Jan Knoppersen heeft dit tot het laatste moment op zeer sportieve wijze gedaan. Ook heeft hij de pool in één keer ingevuld en niet meer aangepast. Een terechte winnaar, kunnen we hieruit concluderen.

HELLA kijkt terug op een succesvolle competitie en sluit een soortgelijke pool tijdens het EK in 2016 zeker niet uit.

HELLA BV is onderdeel van een wereldwijde, onafhankelijke familieonderneming met 29.000 werknemers en 100 vestigingen in meer dan 35 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Lippstadt, Duitsland. Het HELLA concern ontwikkelt en produceert componenten en systemen op het gebied van lichttechnologie en elektronica voor de auto-industrie, en beschikt daarnaast over een van ’s werelds grootste handelsorganisaties gespecialiseerd in onderdelen, toebehoren, diagnose en service voor voertuigen. In verschillende joint ventures zijn bovendien complete voertuigmodules, airco-systemen en boordnetten ontstaan. Met meer dan 5.800 wetenschappelijke onderzoekers en productontwikkelaars is HELLA één van de belangrijkste innovatiepioniers op de markt. Bovendien behoort het HELLA concern met een omzet van 5,3 miljard euro (boekjaar 2013/2014) tot de top 50 van wereldwijd actieve autotoeleveranciers én tot de 100 grootste industriële ondernemingen in Duitsland.

Data-integratie en automatisering hoog op agenda van marketeers

21-09-2017IJSSELSTEIN – De integratie van data vormt de grootste uitdaging op marketinggebied binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Dit blijkt uit onderzoek van data-driven marketingbureau 2bMore. Met name retailers, uitgeverijen en media- en evenementenbureaus namen deel aan het onderzoek. Het data-driven marketingbureau uit IJsselstein ondervroeg in de ... Lees meer

RotaLED Compact: robuuste LED flitslamp zorgt voor een sterk waarschuwingseffect

21-09-2017HELLA introduceert nieuwe LED flitslampen voor landbouw- en bouwmachines evenals gemeentelijke voertuigen RotaLED Compact is tot nu toe de laagst geprijsde LED flitslamp binnen het HELLA-assortiment Nieuwegein, September 2017. De licht- en elektronica-expert HELLA introduceert de RotaLED Compact, de LED-opvolger van de bestaande halogeen zwaaila... Lees meer

Imbema Rhiwa Schuurtechniek introduceert de Mirka DEOS elektrische vlakschuurmachine

21-09-2017De Mirka DEOS is een compacte en zeer lichte elektrische vlakschuurmachine met 3 mm uitslag. Deze vlakschuurmachine heeft een krachtige borstelloze motor met laag trillingsniveau waardoor er eenvoudig en snel een mooi schuurresultaat behaald kan worden. Schuren van reparatieplekken Met de nieuwe Mirka DEOS elektrische vlakschuurmachine kunnen pl... Lees meer

Overlander breidt hefbruggen met Mercedes fabriekshomologatie uit

29-08-2017Overlander BV uit Zeewolde, al ruim 30 jaar een vertrouwd adres voor werkplaatsinrichting levert al enkele jaren Ravaglioli hefbruggen met een Mercedes Benz fabriekshomologatie. Mercedes Benz stelt specifieke presentatie eisen aan apparatuur waar kwaliteit hoog in het vaandel moet staan. De nieuwe reeks Ravaglioli hefbruggen bestaande uit 2-kolo... Lees meer